Serwis na sprzedaż, więcej informacji: https://allegro.pl/oferta/portal-kreskowka-pl-8024957983
ZALOGUJ SIĘ
  zapamiętaj mnie
Tytuł:
Serwis na sprzedaż, więcej informacji: https://allegro.pl/oferta/portal-kreskowka-pl-8024957983


Polecamy

Tagi

Angel Beats! - Odcinek 02



reklama




  • Dodał/a: Shizuma21
  • W dniu: 01.04.2012
  • Łącznie dodał: 7625
  • Oceń:  
  • Śr. ocena: 6 (4 Głosów)
  • Tagi: Odcinek
  • Odsłon: 11715
  • Znaleziono na:
  •     



Link:



reklama

Komentarze:

Neefree

PS: Jak to nas czeka po śmierci to zabawię tam dłużej xD


Neefree

końcówka była świetna jak cały odcinek, co prawda nie płakałam bo wiedziałam jak to się skończy, ale anime naprawdę super! Ciekawe czy reszta też tak skończyła, hym i wygląda na to, że dziewczyny dotrzymały słowa bo ona na końcu nuciła chyba muzykę z słuchawek.
Ciekawe czy ktoś skończył jako wodna roślina jak się śmiali na początku ^^
Z pewnością jeszcze wrócę do tego anime! Jak dla mnie to najlepsze zakończenie anime! Co należy przyznać nie często się zdarza.


LordThor

2 raz ogladalem i nadal swietne jak dla mnie koncowka superrr Wyznanie tak samo sliczne i nastrojowe goraco polecam


Nimsey

To anime może nie jest wybitne, ale całkiem ciekawe. Trochę nie rozumiem tej mani na jego punkcie. Tytuł ten zabrał się za ciekawy temat, śmierć i to co się dzieje z człowiekiem po ''drugiej stronie''. Trochę szkoda, że połowa anime była głupia z jakimś dennym i prostackim humorem, to naprawdę było niepotrzebne, tyle oni przeszli za życia, nieraz nie mieli szansy przeżyć go szczęśliwie, a tutaj zabijali się na każdym kroku - głupota, tym bardziej, że pod koniec niosło ono naprawdę ważne przesłanie, że nawet nasza śmierć może się przyczynić do szczęśliwego życia innych... Gdyby nie ten kiepski początek to anime byłoby wybitne.


ponexer

Było dobrze, ciekawy początek odcinka dla niektórych wzruszający xD Ale zgadzam się, że końcówka jest beznadziejnie zrobiona Kanade powinna zostać razem Otanashim :/


shavre

nie no to było beznadziejne.. konieć tak bardzo niesprawiedliwy.. bardzo dobre anime ale nie zgadzam sie z zakonczeniem.. albo on powinien z nią zniknąc albo ona zostac. to nie fair. choć ostatnia scena sie dobrze zapowiada. szkoda że autorzy nie zostawili miejsca na 2gą częśc.


Solek133

Naprawdę fajne anime. Miało trochę dziwnych i niepotrzebnych odcinków które średnio pasowało ale pod koniec zrobiło się naprawdę świetnie


DarkAngel69

wyznanie milosci.. ktore uslyszala Kanade bylo piekne i smutne.. az mi lzy polecialy w tym momencie zespol Girls Dead Monsters mial swietne piosenki jak dla mnie.. az musialem sobie je sciagnac co do openingu oraz endingu to byly swietne to jest moje drugie anime przy ktorym mi lzy lecialy ^^ Angel Beats jedno z najlepszych anime jakie w zyciu widzialem ^^ hmm a co do drugiej serii to z jednej strony chcialbym zeby byla.. ale z drugiej strony o czym by mieli nia zrobic??? ^^ ale pewnie nie ma zadnych szans na to.. a wielka szkoda.. naprawde ^^ anime bylo genialne.. piekne i super mi sie je ogladalo napewno sobie kiedys powroce do tego tytulu by go znow obejrzec


DarkAngel69

hehe ale Yuri sie slodziutko zarumienila haha ale Kanade napisala fajny hymn szkolny.. haha xD hehe fajne te rozdanie dyplomow sobie zrobili ale tez jednoczesnie smutne bylo;/ wow to mnie Kanade bardzo zaskoczyla tym co mu powiedziala ^^ zakonczenie bylo piekne normalnie.. az mi lzy polecialy hmm od czego by tu pierw zaczac.. kazda postac w tym anime byla swietna jak dla mnie najbardziej polubilem Yuzuru, Kanade, Iwasawe, Hinate, Yuri, Yui, Hisako, Irie, Sekine, Shiine, TK, Takamatsu, Fujimakiego, Ogame i Naomiego hehe trzeba przyznac ze Yui i Hinata naprawde by pasowali do siebie i to bardzo xDD piekna i wzruszajaca historia jak dla mnie w tym anime byla ^^ z poczatku mamy duzo akcji, smiechu.. ale juz pod koniec 10 epka zaczyna sie juz dramat.. az w niektorych momentach lzy leca musze tez przyznac ze bardzo fajnie pokazali odejscie naszych bohaterow w taki normalny sposob


Keiagama-Washi

Cudowne anime. Od płaczu 'hipnotyzera' (Ayano? nie pamiętam imienia hhaha....;/) zaczęłam płakać jak dziecko. Jeszcze nigdy mi się to nie zdarzyło. Nadal płacze. Najlepsze anime jakie oglądałam.
Teraz obejrzę specjale.


1 2


Aby dodać komentarz musisz być zalogowany > Kliknij Tu <

REKLAMA

Redakcja Kreskowka.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za wypowiedzi Internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania lub usuwania komentarzy zawierajacych tresci zabronione przez prawo, uznawane za obrazliwie lub naruszajace zasady współżycia społecznego. Osoby zamieszczajace wypowiedzi naruszajace prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich moga poniesć z tego tytułu odpowiedzialnosć karna lub cywilna.


Aktywność zalogowanych

  • Brak danych

Klany



Masz pytanie zapytaj Moderatora
gg: 873717




1